onsdag 29 juni 2011

Lite smått och gott...

Jag va med i ett byte på Sjalbarn där vi skulle göra remake av något gammalt till något nytt! Barnkläder handlade det om denna gången! Här är före bilderna

Gamla tröjor och ett linne blev två nya plagg till två pojkar...och resultaten blev

I ett annat byte skulle det göras en remake väska! Tyget va en gammal gardin om jag minns rätt och resultatet blev såhär
Ett tag va det mycket prat om onbags och jag kunde ju inte vara sämre än att testa sy en jag med! =)

Fyra alster som jag bara kände för att göra! Den rosaprickiga gav jag bort till en liten tjej vid namn Isabell och jag hoppas hon gillar den än! =)
Sist men inte mins har vi mina två första solhattar...Den med IKEA plodhästarna blev lite liten så fick ju sy en till och då valde sonen tyget med spindelmannen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar